Pages

Ceritera Hari ini...

hari ni cukup 2 minggu aku bawa kereta ke office di temani taman setia 'hubby tercinta'.....bawa pergi je...balik stil tumpang org lg memandangkan en.hubby x boleh nk temankan..mana x nye....hubby balik 5.30 dr ofc dia kat AMPANG(dah masuk are bukit belacan tu)....aku kt sg boluh,kul 5 dah caucincau (10min je dr umah kami)....so,mmg x boleh lg la...tak tau la bila bolehnye.....

tp hari ni punya  story yang aku nak kongsi....selama hari bawa ok je...hubby pun dah puji boleh bawa ni....semu nye gara-gara nak kena p isi minyak...hari ni hubby telah mengeluarkan kata-kata....

'ish..bahaya ni'
'x leh bawa lagi..bagi abg bawa'
'gantung je la lesen tu'
'gugur jantung abg klw mcm ni'

hihihihihi...mana x nye....aku hampir2 nk langgar pam tu...tayar sebelah dah siap naik atas tu.....tp x leh nk salahkan aku sorang....yang en.hubby pi cakap jauh sgt...sape suruh...aku nk dekatkan la tu....
tapi nk cover malu punya pasal...x kuar isi minyak.....en.hubby tolong ye.....
pastu wat bodoh je...nak bawa jg....aku siap jawab ni....'klw x nak bg bawa..syg beli kete sendiri'...
huahuahuahuahua.......ish3...x elok cam tu...jgn tiru...silap2 nnti di cop isteri derhaka...x mo x mo...

p/s: to En Muhammad Idham   bin Mohd Sahoji.....x mo la marah2......nnti syg lebih berhati2..hihihihi...love u la b.....